onsdag 6. januar 2010

Disse vil jeg gi en award til:

Jeg var så heldig å få en award på selveste nyttårsaften! Tusen takk!

Jeg vil gjerne gi den videre, men det var ikke enkelt, for jeg synes alle mine bloggvenner fortjener den :-)
Men siden jeg er nødt til å velge ut noen, så vil jeg gi den til:



Dette er en god venninne av meg i virkeligheten, med verdens beste personlighet. Ikke nok med det, men hun har en fantastisk fin blogg også, som absolutt er verdt et besøk!
Tusen takk for de koselige kommentarene dine også :-)

En nydelig blogg! Jenta bak denne bloggen skriver på en positiv og interessant måte, akkurat som de koselige kommentarene
hun legger igjen hos meg :-)

Også en nydelig blogg jeg koser meg med. Liker så godt måten hun skriver på, og alle de utrolig hyggelige kommentarene hun legger igjen på min blogg :-)

Og så vil jeg gjerne gi awarden tilbake til hun jeg fikk den av  -

En superhyggelig jente som tar nydelige og inspirerende bilder, for ikke å snakke om alle de koselige kommentarene jeg alltid får :-)

Jeg setter veldig pris på dere!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med award og tusen takk for at du vil gi den videre til meg også.
Kjempekoselig.
Har bestemt meg for å ikke legge ut Awarder på min blogg, håper det er ok.
He en fin dag videre..
Klem marianne

Anonym sa...

Grattis med AWARD:)
Takk for hyggelig kommentar og GODE ord:)
Koselig at du vil vere med på min Give Away:)

Ha en fin dag
Klem Nina

Kristine sa...

Tusen, tusen takk for award!!! Nå ble jeg skikkelig overrasket og veldig, veldig glad :D

Er det meningen at jeg skal kopiere ikonet og legge den på min blogg nå??? Og sende den videre? Hm... liiitt fersk som blogger vet du ;)

Håper du har en fantastisk dag!
Stor klem til deg og igjen: tusen takk!

Anonym sa...

åååååå....så søt du er.tusen takk....det varmer:)
HAPPY!!!!
flotte blomster du har handlet på innlegget over.og de hjertene var jo bare SUPER sjønne <3.
klem til deg:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten