lørdag 9. januar 2010

Snakk om å trå til da!

Litt oppdatering på min nye livsstil:

Jeg startet på tirsdag, med trening igjen. Jeg tenkte at, uff nå må jeg igjennom uker med slit, for å få igjen formen jeg hadde i sommer. Men det har gått så greit, altså!
Jeg har fokusert mest på kondisjonstrening, og har vært veldig bevisst på ikke å bli støl, for da sitter man der igjen, og alt er bare vondt. Da er det lett å skli ut igjen, og holde seg hjemme. Men neida, jeg har trent hver eneste dag siden tirsdag, og lagt om kostholdet helt. Jeg skled rett inn i det igjen! Så nå er jeg kjempeglad, og veldig stolt over meg selv!
Siden det er lørdag i dag, blir det nok litt ekstra kos. Jeg tenkte at jeg bare skulle ta en lett økt. Men der møtte jeg hun som er instruktør for Zumba-timene, og hun dro meg med. Det var ingen time i dag, så det var bare hun og jeg. Så morsomt, og så forferdelig hardt! Dessuten fikk jeg ordentlig innføring, og følte at jeg hadde personlig trener. Jeg gikk rett på kondistrening etterpå, så i dag ble det dobbelt opp :-)


Disse bildene er vel et godt eksempel på min selvironi..
Min kjære trente sammen med meg i går, og knipset disse.
Neste gang får jeg huske å dra ned jakka, og ikke se sliten ut. *fnis*
Er det så nøye da?  ;-)

Jeg ønsker alle en super helg videre!

3 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så flink du har vært!.. :-)
Det er ikke nøye,å sliten etterpå skal man være. Da kjenner man jo at man har jobbet hardt!
God helg til deg.
Klem fra Christina.

Anonym sa...

så flink du har vært.skikklig stolt jeg.jeg har blitt dårlig så jeg har ikke fått til så masse trening enda,men håper på å få til masse trim neste uke.går bra med kosten da,selv om jeg har vært sulten i hele denne uka.ønsker deg en flott lørdagskveld.her skal vi koze oss med grønnsaker og dipp.nam.klem

Anonym sa...

Så flink du er:) Her der det også full skjerpings og et stort antall kilo skal bort til slutten av Mars, da blir jeg 30 og da skal jeg føle meg bra:) lykke til videre og ha en fortsatt strålende helg:) Klem Eli

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten