tirsdag 26. januar 2010

KONKURRANSE! Vinn gavekort verdi 1500!

Jeg besøker så mange flotte blogger, hvor eierene av bloggene har skrevet om vår, sommer, hage og blomster, og at vi lengter etter så mye etter dette. Det kan jeg skrive under på at jeg gjør også :-)

Så med denne konkurransen, håper jeg å gjøre mange glade der ute i Blogglandia:

I samarbeid med Hageglede.no har jeg gleden av å holde konkurranse hvor jeg skal dele ut 2 stk. gavekort!

Hageglede har et enormt utvalg av alt av blomster og utstyr til hagen. Her finner du virkelig noe for enhver smak, enten du har stor hage, terrasse eller om du har en liten veranda. Her kan man også kjøpe ferdige sammensatte bed, som passer bra i for eksempel skygge- eller solfulle deler av hagen.
For å ta meg selv som eksempel så er jeg en veldig fersk hageeier. Så jeg liker at jeg har muligheten til å lese i hageleksikonet, samtidig som jeg bestiller. Og så kan jeg være sikker på at akkurat de blomstene jeg har bestilt passer fint der jeg har tenkt å plante. Enten det er mye sol eller skygge.
Jeg gleder meg til å sende inn min bestilling, selv om jeg ikke er så heldig å ha muligheten til å vinne gavekort ;-)

Dette kan du vinne:

1. premie:
Gavekort hos Hageglede
verdi kr. 1000

2. premie
Gavekort hos Hageglede
verdi kr. 500

Dette gjør du for å være med:

Kopier teksten og bildet mellom de striplete linjene under, og lag et eget innlegg på din blogg! De to som lager det mest personlige og kreative innlegget, utifra teksten, blir vinnere hos meg! Bruk fantasien, og gjerne noen av de vakre bildene fra Hageglede.no. Husk å skrive i kommentarfeltet her, at du er med, med link til innlegget ditt.
Dette blir spennende altså!

Du kan selvfølgelig være med selv om du ikke har blogg eller hjemmeside. Klikk HER!

--------------->
Jeg er med i konkurranse hos Livs Rom!
Premien er to stk. gavekort fra

1. premie:
Gavekort hos Hageglede
verdi kr. 1000

2. premie
Gavekort hos Hageglede
verdi kr. 500


Trekning: 1. mars
--------------->
Husk også å linke bildet over på en av sidene i bloggen din, med peker til denne siden, slik at flere får sjansen til å delta :-)

Lykke til!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, midt i blinken for meg. Må gå litt i tenkeboksen.

Ha en flott dag:)

Anonym sa...

Da har jeg tenkt ferdig og hatt tid til å "leke" litt:) Mitt bidrag til hagekonkurransen er her: http://tinyurl.com/ybrbgvg

Bestemorshage sa...

Mitt bidrag til hagekonkurransen er klart. http://bestemorshage.blogspot.com/2010/01/hageplaner.html
Håper til tilskudd til skyggebedet.

S sa...

Nå har jeg endelig skrevet et innlegg som bidrag til konkurransen din! Her er linken til det:

http://tannfeenslillesmykkeskrin.blogspot.com/2010/02/en-konkurranse-som-skriker-var-og.html

josimo sa...

Da skal jeg lage et innllegg så fort jeg kan :-)
SELVFØLGELIG vil jeg være med !!

Anne N. sa...

Hei
Jeg er med, det er vel ikke for sent??

Mitt bidrag ligger på http://www.annenorrie.blogspot.com

Trips & Tics sa...

Jeg vil også være med. :o)
Mitt bidrag: http://tripsandtics.wordpress.com/2010/02/28/hagen-min/

Anne N. sa...

Hei igjen Liv.

Det gikk litt fort for seg her tidligere ikveld med innlegget mitt.
Måtte inn å redigere det litt, så du får kikke på det igjen :-)
Men nå er det ferdig!!

Klem, Anne:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten