lørdag 16. januar 2010

Negler, kos og premie!

Ja det ble jammen sent før vi kom hjem i dag, men det har vært veldig koselig.


Se på de flotte neglene Marita har fått. Lekre franske, med LV-logo i sølv.


Jeg vet ikke hvem som er mest konsentrert? Negledesigneren eller Marita? ;-)

Angelica var hos bestemor og bestefar, og vi var ikke der for å hente henne før ved 21-tiden. Vi ble sittende å skravle, og dermed ble klokken nærmere 23 før vi var hjemme.

Og hva ventet meg hjemme? Jo, en kjempekoselig kommentar om at jeg har vunnet i Give Away! Jippi! Og de lekreste premier. Så heldig jeg er!
Jeg gleder meg til å vise det frem til dere. Jeg vinner aldri noe, så dette er som julaften for meg dette her :-)

4 kommentarer:

marita sa...

jeg hadde det kjempe koselig :) fint at du ble med. Neglene min er kjempe fine :D Ja, vi er noen nerder, hihi!

Anette Willemine sa...

Wow, lekkert!
Så koselig å få være sammen med og tante til en så skjønn jente!
Nå er det 9 måneder siden jeg har stelt neglene mine slik. Har holdt på med alt for mye oppussing, så de ville ikke fått særlig god behandling. Nå fikk jeg mer enn lyst til å stashe neglene mine igjen.
Så heldig du er som har vunnet! Skræbbis!

Ønsker deg en deilig og glad lørdag, Liv!

Klem fra
Anette Willemine

syrran sa...

Hei :o)
Så fint at dere hadde en fin dag sammen. Snilt av deg å bli med henne :o)Neglene ble jo kjempe fine, moro å se litt bilder da.

Ps nå sitter jeg å skriver på mitt lille rosa vidunder he he

Liv sa...

Ja, vi hadde det så koselig så, jeg tror Marita synes det var greit at jeg ble med, for hun var litt redd for hva hun skulle prate om. Og da er det jo greit å ha med tanta si da, for hun klarer jo ikke la være å skravle *hihi*

Rosa pc har hun fått seg!!! Heldiggris! en når skal du lage blogg da? Jeg skal mase helt til du gjør det ;-)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten