søndag 24. januar 2010

Morsom helg med stand up, fest og tapas



Ja dette må jeg si har vært en morsom og ganske så aktiv helg.

På fredag var vi jo som skrevet, på stand up-show med Dagfinn Lyngbø. "Evolusjon". Kjempemoro, og jeg satt helt krokete og lo så tårene trillet. Dette er et show som jeg absolutt anbefaler, altså!
Før showet begynte spiste vi en nydelig middag. Jeg skulle være sjåfør, men ombestemte meg raskt på grunn av den gode stemningen. Vi sov over hos svigers, og la oss til å sove i fire-tiden, etter rimelig høy partyfaktor og alkoholinntak.

Jeg må innrømme at det var virkelig hardt å komme i gang på lørdag. Svigerfar kjørte oss hjem rundt kl. ett, og da visste vi at vi hadde noen timer foran oss med laging av tapasretter. Men det gikk jammen det også, og vi ble ferdige før gjestene kom. Festen fortsatte liksom bare for oss fra fredag :-)

Noen bilder av tapasbordet:









Maten ble veldig vellykket, og det ble bare smuler igjen. Dette var en veldig god sammensetning. Det var mye annet jeg kunnet tenkt meg på bordet også, men det ble ikke tid. Dessuten så hadde det blitt altfor mye mat. Så jeg gleder meg til neste tapasbord, da skal det prøves ut mange nye retter. Jeg kommer til å legge ut noen av oppskriftene på tapasrettene, hvis noen har brukt for de til sitt tapasbord :-)
Festen var også veldig vellykket, og alle hadde det kjempegøy, med god drikke og singstar av full hals!

Tusen takk alle sammen, for supermorsom fredag og lørdag! Jeg kan love at jeg i dag ikke har gjort noen verdens ting, bortsett fra å sitte på rompa :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei:)
ser ut som dere har stor kost dere i helga.morsomt med sånne kvelder:)
å så masse godt du har laget....vann i munnen!!!håper du legger ut litt oppskrifter.
må si jeg har savnet deg her inne da.
nattaklem:)

Kristine sa...

Så masse godt du hadde på tapasbordet ditt! Kjempeflott at du skal legge ut noen oppskrifter :) Høres ut som du har hatt en veldig vellykket helg!

Klem

Trine sa...

Hørtes ut som du har hatt ei kanon helg :)
Glær mæ t du legg ut oppskriften, førr tapas har æ løst å lage engang :) E jo så godt :)

Ha en fortsatt flott dag :)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Heøres ut som du har hatt ei fin helg! Så mye godt det ser ut til å være på tapasbordet ditt, jeg gleder meg til oppskriftene! :)

Ha en fin dag!
Klem

Trips & Tics sa...

Ååå, det der ser godt ut! Ser veldig frem til oppskriftene!

Dagfinn Lyngbø er en helt, har ikke sett dette showet, men jeg har sansen for ting han har gjort før.

Men nå reiser du jo snart til Island! Heldiggrisen! ;o) VIL være med! *syte*

S sa...

Nammm! Vi har bestemt oss for å lage tapas til oss selv imorgen, hehe..(vi kjører "safe" idag når vi får besøk). Lurer på hva det røde er i skålen ved siden av skålene med tzatzikien og rømmen?

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten