tirsdag 12. januar 2010

Inspirasjonsbilder til barnerommet

Disse bildene gir en god beskrivelse av hvilken stil og hvilke farger jeg har lyst til å bruke på Angelicas rom:


Rytsjer og blonder. Og helhvitt. Vakkert og litt viktoriansk.


Dette er mitt favorittbilde. Her er det også litt rosa med.


Fjern kumønsteret, og rommet er vakkert. elsker disse møblene.


Litt naturfarger er blandet inn. Det gir et dust og fint inntrykk.


Pudderrosa og hvitt er helt nydelig. Rent og delikat, og romantisk ikke minst.


Luftige tekstiler gir meg sommerstedsfølelse.




Vakkert sengetøy..


Rytsjer og utskjæringer.

Hvor vakker var ikke denne?

Dette er, tro det eller ei, en bordlampe!


Blekrosa lysekrone hadde passet godt inn synes jeg.

I tillegg ser jeg for meg en liten hvit slagbenk som kan fylles opp med masse puter.

Bilder fra:
Google

5 kommentarer:

Tonje w sa...

det er veldig lurt å ha helhvitt! for når hun blir større og vil supplere med egene ting, interesser osv så går liksom hvitt til alt! jeg hadde rødt rom når jeg var liten, og et par år etter oppussing måtte vi pusse opp igjen fordi jeg ville ha rosa.. dessuten så blir man jo aldri lei hvitt. da kan man jo bytte puter og pynt så ofte man vil, så blir det et helt nytt rom!

tusen takk for at du svarer på kommentarer! hadde føltes så meningsløst ut å kommentere ellers:P

hjem hos linda sa...

Nydelige inspirasjonsbilder,den som kunne hatt en av de rommene!!!

Koselig du ble med på Give Awayen min..
Vi blogges!
Klæm Linda

Lisa Marklund sa...

Vilka läckra sovrum...mmm me like :-)
Vad kul att du vill vara med på SIB, jag har lagt till dig som medlem nu, länka gärna med SIB"blomman". Välkommen i gänget :-)
Kram Lisa

syrran sa...

Her var det jammen mye lekkert :o) Hvorfor hadde vi aldri det sånn :o) mye fint i dag ja, husker jeg og du hadde hvit tapet med røde hjerter og rødt sengetøy med hvite hjerter når vi var små he he tror jammen vi hadde gardiner også :oP
Rommet til Angelica så også kjempefint ut nå da, har jo litt prinsesse rom da :o)

Anette Willemine sa...

Mye lekkert! Takk for inspirasjon!

Ønsker deg en deilig dag!

Klem fra Anette Willemine

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten