søndag 17. januar 2010

Filmopplevelse!



Etter nesten 3 timer i kinostolen, var vi skuffet over at filmen var slutt.
Vi ville se mer!

Vi var enige i at dette er desidert den beste filmen vi har sett. Når kinoen var over, og jeg skulle fortelle min kjære at jeg synes filmen var fantastisk, så var jeg nesten på gråten. Effektene, animeringen osv, er jo helt hinsides noe annet man har sett på film, men filmen hadde også en utrolig fin historie, og dermed satt man fengslet hele filmen. Med nerdebrillene på, for denne sees med 3D-briller.
Filmen så vi på Colosseum, i sal 1 som er den største, så opplevelsen ble jo forsterket av dette også. Fantastisk!

Hvis jeg skulle gitt terningkast på denne filmen, så måtte det blitt :



Les mer om filmen på FILMWEB

4 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Er det ikke helt fantastisk med slike filmer!?!

Tror nok jeg må ta med mannen på den gitt.
God søndag! Klem fra Anine

Anonym sa...

Give away er artig artig:-) Ser faktisk at jeg har folk som har gjort følgende søk i google "give away + blogg + januar+ februar 2010" og kommet til min blogg. Det artigeste er selvfølgelig andre med-blogginner som finner veien innom ens blogg og kommer tilbake:-)

Lykke til i min give away :-)

klem lisa med røde kinn

S sa...

Ja! Helt enig! Javisst er den forutsigbar og "amerikansk", men jeg synes den var veldig fin. :-)

synnøve sa...

Hadde akkurat den samme følelsen da filmen var ferdig! Faktisk så gikk det et par timer før jeg klarte å si noe uten å gråte...jeg var helt satt ut!!!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten