fredag 20. november 2009

Teater og kos

Etter at denne uken er over, kommer jeg til å føle meg som en liten ekspert på teater og musicaler, for to stykker står på tapetet, en av de var vi på i går.

Angelica og jeg ble bedt med av min gode venninne Ann Kristin på High School Musical, i Lillestrøm Kulturhus og vi hadde en ordentlig koselig kveld. Angelica er helt frelst på High School Musical, Hanna Montana og alt det der, så gleden var takhøydestor da jeg fortalte at vi var bedt med.
Showet var kjempebra, selv for oss voksne, så jeg anbefaler absolutt å se det.


Vi koste oss først på Peppes Pizza. Der var det nok litt for mørkt for kameraet på tlf, men bildene var så søte at jeg måtte ta de med alikevel.



Jeg vil også absolutt anbefale alle om å besøke bloggen til Ann kristin. Hun er interiørkonsulent, og har en superfin blogg. masse fine bilder og gode ideer. Her får man inspirasjon!
Bloggen hennes heter Fra Blokk Til Hus!

Tusen takk for en super kveld, Ann Kristin, alltid like koselig å være med deg! *Stor klem*

Senere i dag blir det mer teater, for da er det Blåfjell på Oslo Nye Teater som står for tur.

Jeg ønsker alle en kjempefin dag! :-)

1 kommentarer:

Anka sa...

Tuuuuuuuusen takk Liv!!! Det er du som er go her:-D For et fint innlegg. Det var en kjempe koselig kveld. Ha en flotters helg.
Kos og klem!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten