torsdag 5. november 2009

Snøroser og vinterhage

På en dag som denne, hvor snøen har falt som filler har jeg ikke gjort noen verdens ting. Og når man ikke har noen verdens ting å gjøre, da begynner kreativitetens hjul å spinne. Jeg tok med meg kameraet ut i hagen, og ut av det ble det noen nydelige snørosebilder. Bare se her:


Rosen står mot levegg, men alikevel har litt snø lagt seg i kronbladene.


Denne rosen står mest utsatt til, se på det nydelige snøteppet den har fått.


Snø i kronbladene.

Jeg kan love at kreativiteten bare vokste seg større, og jeg knipset mer bilder. Men det vil jeg lage et eget innlegg på, for de bildene ble meget spesielle, og ikke noe man ser hver dag. Det er kun hvis man er observant nok..

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten