mandag 23. november 2009

Hvit jul - Inspirasjon

Jeg pynter alltid med hvitt til jul. Hvitt, med innslag av glass og sølv.
Jeg elsker den duse og delikate stemningen det gir. Bildene nedenfor gir meg masse inspirasjon til årets jul:


Hvite lys overalt.


Vakre hvite blomster.


Pynt i klart glass.


Pynt til borddekkingen.


Gaveinnpakning i hvitt er nydelig.


Disse minimalistiske hvite juletrærne falt jeg for.


Ho ho ho.


Hvite pyntekranser inne og ute.


Glasspynt.


Ministjerneskudd laget for borddekorasjon.


Bildene er lånt fra:

9 kommentarer:

Kristine sa...

Hei :) Nydelige bilder! Jeg forstår godt at du blir inspirert. Hvit jul er jo alltid en innertier ;)

Hilde Heimdal sa...

Nyydelige bilder :)

Ocean showroom sa...

Vilka härliga vita bilder!! För mig blir det absolut vita ljus och blommor! Ha en fin kväll. Kram alexandra

Anonym sa...

så masse fint du viser bilde av! Og en kjempeflott blogg har du også, legger meg til som følger:) Klem Eli

atinybitofheaven sa...

Nydelige inspirasjonsbilder :-)

Ha en flott kveld:)

Solveig sa...

Åååå så mye lekkert du viser! Tenk å kunne fått til en så elegant jul:o)) Tusen takk for flott inspirasjon.
Ha en fin kveld, Liv:o)
Klem fra Solveig

Tonje sa...

Så lekre bilder og flott blogg! Ha en strålende kveld!

Anka sa...

Nydelig julepynt. Kan se det for meg hjemme hos deg! Veldig Liv:-D Tusen takk for at du lenka giveawayen min:) Lykke til;)

Bette sa...

Nydelige bilder!!!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten