torsdag 19. november 2009

Bare sy litt nå så..

Endelig er alt kjøpt inn til den fine kransen jeg skal lage.


Foto: Magasinet "Julegleder" hvor jeg fant oppskriften.
Slik skal kransen bli.

Jeg fikk kjøpt nydelig stoff til stjernene på Panduro i Karl Johans gate i går. "God Jul"-skiltet kjøpte jeg fra nettbutikken "Fryd for øyet". Kransen er fra Panduro på Strømmen.


Jeg vet ikke hva som er problemet her, men dette bildet legger seg bare opp-ned når jeg laster det opp.


Nydelig mønster på stoffet. Dette kan jo brukes året rundt.

Nå må jeg bare få tatt med stoffet til svigermor, lånt symaskinen hennes, og sydd stjernene

1 kommentarer:

♥ Stines hverdag sa...

Ååå så fin krans! Skulle gjerne hatt en sånn. Men jeg er ikke noe flink til å sy, så får finne på noe annet...

Ha en fin lørdag!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten