mandag 16. november 2009

Dekorering av veggene

Det er vanskelig synes jeg, å dekorere veggene. Jeg vil helst ha så lite som mulig uten at det blir helt nakent. Man må også være tilnærmet 100% sikker før man borer hull i veggene, så man unngår unødvendige og stygge hull.
Jeg har funnet fin inspirasjon for mange stiltyper. Noen av ideene synes jeg er lekre, andre igjen synes jeg ikke noe om. Men kanskje andre kan få inspirasjon også? Ikke alle har lik smak, så på bildene under tror jeg jammen det kan være ideer for nesten alle:


Samle minner i hvite fine rammer




Ulikt mønster i samme form


Matchende farger som glir inn i hverandre


Lik form, men ulike farger og mønster






Speil i rammer






Hyller i middelhavsstil


Stemningsfulle ord..


Sorte og hvite kontraster


Objekter som veggpynt

Inspirasjon og foto:
Visiondecor.com
Notebookmagazine.com

1 kommentarer:

Anka sa...

Hei frøken:) Takk for koselig hilsen hos meg. Det blir kos til Torsdagen. jeg slutter kl 16 så gidder ikke å dra helt hjem. Så hvis dere vil kan vi jo spise på Peppez eller noe? Får stor pizza til liten pris, hihi. Du får se hva dere rekker eller så møter jeg dere der. Klem.

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten