onsdag 11. november 2009

Nye gardiner i hele stuen!

Å, jeg er så glad!

Jeg er nå den heldige eier av 8 stk gardinlengder i hvitt! Jeg skal si det ble stor forskjell siden jeg har hatt sorte gardiner i hele stua.

Svigermor og jeg var på kikkerunde i går. Vi dro ned til Alnabru, for hun ville vise meg den nye interiørbutikken som er kommet. Home & Cottage. Man hører det jo på navnet vet du, at dette er en butikk man ønsker seg absolutt alt i. Og det var det! En herlig butikk med absolutt alt av lekkert interiør. Og så fine møbler de har der også. Dessuten hadde de 70% avslag på masse nydelig julepynt. Jeg var flink og handlet bare et juletre i krystall (skal ha det på et av fatene mine) og lange hvite stearinlys.

KID Interiør ligger også på Alna, så vi gikk inn for å titte litt. Svigermor vet at jeg har ønsket meg hvite gardiner i stuen en stund nå, så hun ba meg finne noen jeg likte. Jeg gikk ut av butikken med nye hvite gardiner til hele stuen som hun spanderte på meg. At det går an å være så heldig? Jeg har ikke ord for hvor takknemlig jeg er! Jeg håper hun så hvor glad jeg ble. Jo, hun så garantert det :-)
Vi var hjemme ganske sent, men jeg satte i gang med en gang jeg kom hjem, med vinduspuss i mørket og alt ting. Flyttet sofaene og fikk vasket og ordnet. Jeg fortsatte i dag, og har holdt på med vasking det meste av dagen. Så dette ble jo litt julerengjøring også det. Deilig
Jeg skal nok legge ut litt bilder av stuen min i morgen, så kan dere jo få se hvordan det ble.
Jeg er ihvertfall storfornøyd!


Et kjempedårlig bilde av spisestuen. Lyset er helt feil på bildet.
Men her ser man iallefall hvordan det så ut med sorte gardiner.

Jeg ønsker alle en fin kveld videre, det lille som er igjen av den :-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Er så gøy å vimse innom her innimellom, og klikke litt rundt. Og vips, så kom det jammen et nytt innlegg mens jeg holdt på. :o) Jeg tror det blir fint med hvite gardiner, og jeg må snart få ordnet noe greier (kremt) sånn at jeg får kommet meg opp og se på julehuset ditt. Dårlig med juling her, så jeg får snylte stemning andre steder. ;o)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten