lørdag 28. november 2009

Spisestue - i en ball?

Nå er det mye angående spisestuemøbler som opptar meg for tiden, siden vi skal bytte vår. Jeg søker og søker på nettet. Da kommer man gjerne over ting man ikke har sett før.




Jeg vet ikke...Kan det bli hjemmekoselig og stemningsfullt rundt denne spisestuen?
Riktignok liker jeg den minimalistiske stilen, men så minimalistisk og futuristisk og alt på en gang vet jeg ikke om jeg liker. Kjekt når man ikke bruker den da. Bare å tørke litt støv på toppen av kokongen innimellom.
Jeg synes gulvet på bildene var lekkert da.

I følge den tyrkiske designeren, Fatih Can Sarıöz, er det slike møbler vi vil se i fremtiden.


1 kommentarer:

Unknown sa...

Meget spesielt, hehe:)
Stilig på et slags vis, men det får nok aldri innpass i mitt hus:)
Jeg har satt frem pikekyss og rødvin til deg, hihi:)

Ha en fin 1. søndag i advent du også:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten