fredag 27. november 2009

Hurra, jeg får ny spisestue!

Ja, det gjør jeg virkelig! Jeg er så glad! Vi skulle egentlig få nytt bord i dag, men da min kjære var nede og tittet på bordene så var det like ille som det vi hadde. Butikksjefen så også dette, og forsto oss veldig godt da vi sa at vi ikke ville ha det lenger. Så i stedet for å få et nytt bord med enda mer feil, får vi bytte hele spisestuen og får igjen pengene. Hvis du lurer på hele historien, så kan du lese et tidligere innlegg HER.


Dette er nåværende spisestue.
Jeg føler at dette er det trehundredeogniogsekstiende bildet jeg legger ut av spisestuen, men dette blir kanskje det siste? :-) Vi skal da levere tilbake skjenken, bordet og åtte spisestuestoler.

Så nå sitter jeg her og søker, surfer og lagrer bilder for å få litt inspirasjon. Jeg vet nøyaktig hvilken stil jeg vil ha, og jeg vil påstå at det vil bli helt annerledes. Åh, jeg er så ivrig! Men det skal jeg skrive om senere, jeg må finne litt bildeinspirasjon først :-)

Jeg ønsker alle en super kveld videre!

3 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Så spennende Liv. Jeg gleder meg til å se!
Og så koselig at du liker bloggen og alle mine raregreier. Haha. Viktig å ha det litt gøy i hverdagen!

Ha en fin helg du også. Klem

kitty sa...

Yay - jeg shoppet spisestue i dag! :D

Unknown sa...

Så 'heldige' dere var da:)
Gleder meg til å se hva du velger..for jeg regner med det ikke blir kokongen;)

Klem:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten