søndag 1. november 2009

Høstmarkedet i bilder

Vi hadde det så hyggelig i går, med tur til Hamar, masse skravling og noen gode kjøp. Takk for en super dag, kjære søster! :-) Det var synd at svigermor og min svigerinne ikke fikk vært med alikevel, men det kommer et vårmarked også.
Det var vanskelig å få sett ordentlig på tingene, for det var så utrolig masse forskjellig, og fullt med folk. Jeg kom hjem med få ting, men disse er jeg til gjengjeld kjempefornøyd med, og synes at jeg har gjort gode kjøp.




Gamle ur på rekke og rad.




Søster venter på verdivurdering. Det var lang kø, men gøy å få vite litt mer om tingene våre. Det var ikke verdt så mye, men ingen av oss har planer om å selge det. Men nå har vi fått døyvet nysgjerrigheten.


Jeg må innrømme at jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den nydelige piketitteren. Jeg har ingen anelse om hvor jeg skulle hatt den, for den passer overhodet ikke inn med resten her, men den var helt skjønn. Og 400 kr. synes jeg ikke var ille. Men, men..Neste gang! Platespilleren til høyre skapte god stemning med gladjazz fra 40-årene for fulle mugger. Jeg er ikke glad i jazz, men det funket under omstendighetene :-)


Glass og prismer i alle mulige varanter.
Her kunne enhver samler finne noe.

Jeg gleder meg til å vise frem det jeg har kjøpt, men det kommer i et annet innlegg.

Ha en fortsatt fin søndag!

2 kommentarer:

Ocean showroom sa...

Dette ser ut som et kjempestort marked, tenker det var litt å se på der:) Glassene så flotte ut!
Ha en finfin kveld!
Klem, Lene

Marianne sa...

Hallo kjære søster :o)
Ja takk for en super hyggelig dag på Hamar :o) Gleder meg allerede til neste gang, da skal jeg jammen få kjøpt meg de gamle melkeflaskene he he.
Moro å se du har lagt inn bildene :o)
Vi fikk da kjøpt oss litt og mest av alt vi fikk kost oss masse :o)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten