mandag 16. november 2009

Denne butikken må besøkes!

Jeg er født og oppvokst på Lørenskog, og er veldig ofte på Triaden senter.
I dag var jeg der for å hente nye kontaktlinser på Brilleland. Ved siden av Brilleland (jeg har gått der tusen ganger før, senest i forrige uke) fikk jeg se en butikk jeg aldri har sett før. jeg måtte jo selvfølgelig inn å titte, og jeg kunne høre sukket fra min kjære før jeg overhodet hadde sagt at jeg skulle inn.
Butikken var full av skatter. Moderne og gammeldags om hverandre. Det var vel mest av den landlige og franske stilen. Jeg fant diskret frem mobilen min, og knipset litt bilder av alt det vakre de hadde. En helt skjønn butikk med søte og hjelpsomme ansatte. Absolutt verdt et besøk.


















Jeg handlet meg dette søte skiltet, som nå henger ved inngangsdøren.

Dorothea Interiør & Klær. På Triaden. (Lørenskog Storsenter)

4 kommentarer:

Ocean showroom sa...

Alltid hyggelig å komme over nye butikker med godt utvalg!
Ha en finfin dag!
klem, Lene

Bette sa...

Så hyggelig at jeg kunne gi deg litt julestemning!
Jeg er litt nazi her hjemme når det kommer til jul...desverre.... Så her er det julenissen som kommer og pynter treet når ungene sover,og da blir det mirakuløst pyntet slik som mor liker det;o) Ett år var det bare i sølv og hvitt og det var rett og slett vakkert! I fjor ble det pyntet med røde sløyfer og kuler i sølv og rødt. Håper nissen pynter på samme måte i år! Hihihi:)
I år skal ungene få sitt eget lite juletre i gangen utenfor rommene deres. Jeg har kjøpt inn noen Disney-kuler,og tenkte jeg skulle se om jeg fant noen flere når vi er i Paris!Så det treet skal de få pynte selv!
Ha en fin dag.

Klem fra Bette

Unknown sa...

Ååååh, denne butikken drev de å bygde sist jeg var på Triaden! Kan tro jeg var frustrert der jeg sto utenfor og dro i gråpapiret de hadde hengt foran, når jeg så den ene lekre tingen etter den andre de pakket opp...*sukk*
Jeg skal heeelt klart innom der neste gang jeg er i storbyen:)
Takk for tips ang toalettpapirholderen i bloggen min, det ble den gråe til slutt;)

Nydelig blogg du har, jeg vil gjerne følge deg!;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

De har denne butikken på Mosseporten også, og jeg er innom HVER gang jeg er i Moss. MYE lekkert!!

Denne damen jobber der, på Triaden: http://frufjeldhammerskaos.blogspot.com/

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten