mandag 23. november 2009

Takk for et supert jentejulebord!

I går ble det ikke mye blogging på meg. Vi hadde det årlige jentejulebordet vårt på lørdag, og jeg hadde gledet meg lenge! Nå ble vi ikke så mange denne gangen, men alikevel kan jeg ikke huske sist jeg hadde det så morsomt altså.
Julebordet ble holdt hos min søster Marianne, og hun hadde laget i stand skikkelig julestemning og super mat, med god hjelp fra vår felles venninne Britt. Det var virkelig en herlig forsmak på julen!


Litt av den koselige stuen til min søster



Etter at god mat og drikke var inntatt og sangen vår var sunget, bar det ut med oss. Og det er vel litt flaut å innrømme, men fjortisfaktoren vår var superhøy. Vi ble nesten jaget ut av utestedet vi var på når det stengte, for vi hadde det så morsomt.
Vi synes absolutt de burde holdt åpent litt ekstra for vår skyld!
Vi var i seng kl. syv på morgenen.
Dagen i går ble startet med julefrokost, og vi koste oss hele dagen, til vi måtte sette nesen hjemover.

 

Tusen tusen takk jenter, for en kveld jeg kommer til å huske lenge!
I allefall til julebordet neste år. Da er det nok min tur til å ha det, og jeg gleder meg allerede :-)

2 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Så koselig. En jentekveld i ny og ned må til!

Hilsen Liv

marianne sa...

Hei hei :o)
Takk for sist, var kjempekoselig og morsomt :o) Gleder meg allerede til neste gang vi skal finne på noe.
Skal prøve å få sendt over bildene i dag.
Klem syrran

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten