onsdag 11. november 2009

Jeg er forelsket!

I mange år har jeg lett etter det perfekte serviset. Jeg har samlet før, men stilen har forandret seg, og plutselig er det ikke så gjevt lenger alikevel. Så gidder man ikke samle mer da, og så står det bare der og støver i skapet.
Jeg har nå funnet det som vil være perfekt her hos oss. Og skulle smaken forandre seg, så vil jeg tro at dette passer inn uansett.

Serviset heter Extreme Platinum.


Dyp tallerken


Kaffekopp, skål og asjett


Middagstallerken


Dyp tallerken


Suppeterrin


Sausenebb


Kaffe- og fløtemugge


Sukkerskål
Foto: Tilbords

I denne serien har de dype tallerknene og asjettene fått et nytt design. Det nye designet heter Extreme Platinum Paris, og har et nydelig brokademønster i dust grått. De kommer til å gjøre seg så fint på de hvite middagstallerknene når man skal dekke til fint bord. Det er så nytt at bildene har ikke kommet enda. Så jeg spurte om å få ta bilder når jeg var og tittet på det.
Bildene er ikke av den beste kvalitet, men man får en idè om hvordan de ser ut:


Asjett Paris


Dyp tallerken Paris


Prisene

Åh, som jeg ønsker meg dette.. Til 12 personer..

Ha en kjempefin dag :-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Å, disse firkanta var veldig kule! *ønske seg* Hvor finner du alt dette kule hen egentlig?

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten