tirsdag 17. november 2009

Kan jeg få herme bittelitt mon tro?


Denne kartellampen møtte meg når jeg var innom min svigerinne for noen dager siden. Gud så lekker den er! Hun er kjempefornøyd med kjøpet og det forstår jeg veldig godt. Jeg har ønsket meg denne lampen lenge, og synes hun er så heldig! Den gjorde seg helt perfekt blant alt det andre lekre interiøret deres.


Lampen fåes i flere utførelser; hvit, sort, krom og transparent. Jeg ønsker meg helt klart den transparente - Kartell Bourgie Chrystal. Lenge har jeg ønsket meg den! (hint til min kjære)

Her er lampen i krom. Utrolig fin den også.

Foto: De to nederste bildene er lånt fra leverandører av Kartell.

5 kommentarer:

Anonym sa...

rå nydelig lampe....den kunne jeg godt ha tenkt meg selv gitt.hvor får man tak i den?klem
-britt irene-

atinybitofheaven sa...

oi- de var lekker!! Hvor kjøper man slike da??

:-)

Unknown sa...

Ååååh, lekker!!!
Syns også at det var tøft på et vis, men ville nok fjernet bildet før fotografering, hehe:)

Så koselig at du ble glad, da blir jeg også glad;)
Det er best å dra på slike butikker alene, så kan man smugle med seg noen nye kjøp i hus, hihii:)
"ny? denne?? Neiiiiii, den er kjeeeempegammel!" *så uskyldig*

Lindas hus sa...

Jeg har også meg denne lampe leeeenge...men det kommer alltids noe i veien;) Du får kjøpt den her ihvertfall
http://www.villaeuropa.no/product_info.php?products_id=292&osCsid=fe609c75d4a39565459ce084e45e74ce

Billigste jeg har funnet det på nett! Så håper jeg du får den til jul;) Linda

Guttemamma sa...

Herm ivei du,hun føler seg sikkert beæret!!
klem

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten