lørdag 6. februar 2010

NB! Endringer i Hagekonkurransen!

Først må jeg si tusen takk til dere som har meldt dere på i Hagekonkurransen! Kjempespennende, og jeg gleder meg til å trekke vinneren, og gi bort så fine premier! :-)

Bildet er lånt fra Hageglede.no

Men jeg har funnet ut at jeg har vært skikkelig urettferdig denne gangen, for ved å kjøre konkurransen på denne måten, har jeg jo faktisk utelatt alle de som ikke har blogg eller hjemmeside. Jeg vil jo gjerne at alle skal få være med, derfor har jeg valgt å gjøre en liten forandring i konkurransereglene.
SÅ:

Hvis du vil være med på vanlig måte, kan gå til konkurransen HER!

Hvis du vil være med, men ikke har blogg eller hjemmeside, eller at du vil være med på denne måten,kan du lese videre under:

Legg igjen en kommentar på konkurranseinnlegget = 1 lodd

Bli følger av bloggen min. Enten som "vanlig" følger, eller følger via Bloglovin + kommentar = 2 lodd

Hvis du har Facebook, Nettby eller tilsvarende sider, link konkurrannsebildet til siden(e) + de to ovenstående = 3 lodd

Her er konkurransebildet.

Trekningen foregår ved at jeg plukker ut det mest kreative/ personlige innlegget. For de av dere som har lagt tid og sjel i dette ved å være med på den vanlige måten, dere vil i tillegg få 3 lodd ekstra. Dermed kan man risikere å stikke av med begge gavekortene.

Så nå kan absolutt alle være med på konkurransen.
Takk for at jeg ble gjort oppmerksom på dette, majsan! :-)

Jeg håper ikke at dette ble for innviklet, altså!

Lykke til alle sammen!

2 kommentarer:

små gleder sa...

Hei! Ville bare si tuusen takk for at du har blitt følger av bloggen min, det setter jeg stor pris på! Fortsatt god lørdagskveld : )

Marit.

Unknown sa...

morsomt og følge denne bloggen, og den klokken fra confetti på borg har jeg siklet på lenge nå, så den må snart komme på veggen her i huset,

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten