lørdag 27. februar 2010

Da var negleuken over

Jah.. da var uken over, med neglekurset på Tone Lise akademiet. Kjempemorsom uke, og jeg har lært masse! Jeg har handlet inn nye og spennende negleting, og jeg gleder meg til å være kreativ på nye kunder :-)

Slik ble neglene til datter Caroline.
Fransk tipp, med dekor på ringfingeren.

Disse tror jeg kan være kjempefine til for eksempel
brud. Hvit tipp med sølvblomst, og "diamant" i midten.

Franske negler til kunde jeg hadde i går.
kvaliteten på bildet er litt dårlig, men bildet er tatt
med mobilen i neglelampelys :-)

Flinke Yvonne har laget glassnegl med blomster. Vakkert!
Jeg har lyst til å prøve å lage min egen versjon av denne til brud :-)

Kunde jeg hadde i dag. Hun ville bare ha en forsterkning av egne negler,
så her har jeg gitt henne en manikyr og lagt klar akryl utenpå hennes egne.
Avsluttet med neglebåndsolje og håndkrem.
Bildet er tatt med mobilen.

1 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Jeg var alltid og ordnet neglene mine (akryl) hver mnd før. Men etter å ha fått minstejenta har jeg liksom glemt meg selv litt. Slanking og en liten vårfornyelse står for tur, så da får vi se. ;)

Ha en herlig helg Liv ! ♥

Nattaklem Anette

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten