torsdag 18. februar 2010

Inspirasjon fra Møllegaarden

Vakkert etasjefat fra Krasilnikoff.
Det ser veldig godt ut det som ligger på fatet også..

Dette er akkurat slik lykt som jeg er på jakt etter til
å ha på soverommet! Den store må jeg ha. Fra Ib laursen.

Flytelys fra Ludvig & Co

Disse var fine! Jeg tenkte sommer på terrassen med en gang.
Ludvig & Co
Emaljeskilt til vaskerommet. La Finesse.

Lekker klokke fra Bloomingville.

Nydelig krakk med "hemmelig" rom. Bloomingville.
En slik passer også perfekt inn på soverommet.

Vakker sinkbalje til hagen.
Med vannliljer og flytelys i.
Fra Bloomingville.

Vil du se mer, besøk Møllegaarden HER!

Foto: Møllegaarden

4 kommentarer:

MissMette sa...

Hei Liv...
Herlig innlegg, med mange flotte bilder... Tusen takk for tips og nettadresse... her skal jeg inn å ta en titt :o) Flott blogg du har, skal ta meg en tur i løpet av helgen for å se mer på siden din... ønsker deg en fortsatt fin kveld og fredag.... Klem fra Mette

SNILLPIKE♥ sa...

Så masse "godsaker" du har bilder av i dette innlegget. Sier ja takk til det meste av dette.

Ønsker deg en fin ukeslutt.

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Du har veldig god smak du, så mange herlige ting ! ♥ Har ønsket meg en klokke som den du viser lenge. Sukk...

Så koselig kommentar du la igjen om min lille Thea. ♥ Det varmer veldig ! ♥

Nå har jeg lagt deg til i blogglisten min, så da skal jeg følge med på nye innlegg framover. ;)

Natti natt, sov godt ! ♥

Unknown sa...

Gosh...her var det mye fint!! Jeg må helt klart innom den siden *har lagt til i favoritter allerede, hihi*
Jeg bare mååå ha det laundry room skiltet;)

Ha en fin helg, klem:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten