søndag 14. februar 2010

Det regnet jo gaver i dag!

En fantstisk hjertedekorasjon fra min kjære! Det er min svigerinne som har laget den. Hun er blomsterdekoratør, og lager kunst ut av blomster.
Utrolig hva hun får til!

Jeg er bare nødt til å vise hvor heldig jeg har vært i dag!
Tusen takk min kjære! :-))

Jeg ble himlet med øynene til, da jeg fortet meg å hente kameraet
for å ta bilder før jeg pakket opp. Til bloggen så klart! *hihi*
I pakken til venstre ligger det vase som passet perfekt til blomstene.

Har du sett noe så vakkert? Jeg kan ikke se meg mett...

Blomstene er nå satt til pynt på gulvet, for den er så høy og fin.
Men ikke nok med at jeg fikk blomster..

..men jeg fikk smykke også!
Hjertehalskjede i hvitt gull og diamanter!

Det er altfor mye vennen min, og jeg tror ikke jeg fortjener det en gang..
Men det er helt nydelig, og jeg er kjempeglad!

Og kort!
Ordene inne i kortet var den beste gaven!
Jeg elsker deg vennen min, og jeg er kjempeglad! :-)

Gucci parfyme! Mmm, lukter helt himmelsk!
Gleder meg til å bruke denne. Gave fra min eldste datter, Christine!
Tusen takk vennen min, kjempeglad i deg *klem*

Nydelig mammakopp fra Angelica!
Endelig har jeg min egen kopp!

Tusen takk for en perfekt dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

oh, lekkert:) Flink svigerinne du har....og veldig romantisk kar:) Her har vi også feira litt. Ungene har vært hjemme alene i helga og jeg kom hjem fra hytta og ble møtt med nystøvsugd hus og nybaka sjokolademuffins pluss en liten pakke. Kjempekoselig:)

tanteungendin :) sa...

åh, så heldig du er :-)Så masse fint du fikk!

Karna sa...

Oj oj oj....det må jeg si var nydelige gaver, fantastisk fint smykke og nydelige blomster!

små gleder sa...

Skjønner at du har kost deg ja! Helt fantastisk fine gaver! Ofte er det ordene inni kortet som betyr mest : )

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten