onsdag 10. februar 2010

Reperasjonen av badet fortsetter

Slik ser det ut på badet i 2. etasje akkurat nå.

Det skulle visst gå raskere enn vi trodde sa rørleggeren, så vi kan antagelig se frem til en dusj om bare noen få dager. Det eneste jeg synes er litt rart, er at det ser ikke ut som han skal flislegge gulvet? Det synes jeg da virkelig at jeg hørte noe om i går? Det glemte jeg å høre om, men det får vi vel beskjed om i dag.
Hvis noen lurer på hvor dusjen er på dette lille badet, så er den inn til venstre. Her er det kun dusjvegger, men mye bedre plass enn det ser ut som på bildet.

Litt dårlige bilder, da disse er tatt med mobilen.
Selvfølgelig var jeg tom for batteri på kameraet.

Det ser faktisk ut som vi har blå vegger i loftstuen,
men det skyldes lyset, for solen er i ferd med å komme opp:-)

Så blir det spennende å se hvordan det ser ut her når dagen er omme.
Jeg krysser fingrene hardt for at det ser ferdig ut!

Jeg ønsker alle en kjempefin dag, og håper at dere har et like solrikt vær som det er her hos meg! :-)

1 kommentarer:

Ellemeller sa...

Det blir kjekt å sjå korleis det blir til slutt:) Lukke til med resten av badet:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten