mandag 22. februar 2010

Sliten..

Dette bildet er fra en tidligere anledning, hvor jeg
la akrylnegler med naturlig tipp.

Skikkelig sliten og energiløs. Men det har vært en morsom dag på kurs, og jeg gleder meg til i morgen.
Jeg har gått dette kurset tidligere, men det er bra med litt ny input, og informasjon om nyheter. Forhåpentligvis vil dette gjøre meg til en bedre negledesigner også :-)

Jeg bare håper at T-banen går som den skal, i dag var det som nevnt, full stans, og jeg var ikke fremme på kurset før litt etter klokken halv 12! Derfor liker jeg å ha med bilen min hvor enn jeg skal.
Kollektivt! Jeg kan ikke engang begi meg inn på det temaet engang, før jeg blir ganske så hissig..

Jeg ønsker deg og dine en strålende kveld videre! :-)

4 kommentarer:

Christine sa...

Kjempe fine negler! ;D

Kollektiv trafikk er helt latterlig for tiden! Ikke noe vits i å passe på tiden om morgenen.. for toget er jo forsinket uansett! ^^

Har lyst til å gå negle kurs jeg også!!

Trips & Tics sa...

Veldig fin jobb, Liv! *kikker ned på mine korte, sprukne negler og skjemmes* Krysser fingrene for deg og sender ut gode vibber til t-banesystemet for i morgen.

Anonym sa...

Så bra du hadde en fin dag på kurs :o) Ja sikker godt med litt ny input igjen.
Kollektivt er ikke bare bare nei, får håpe det er bedre i morgen for da skla vi ta t- banen også. Har lovet Dennis at han skal få kjøre den he he hva gjør vi ikke for barna du :o)
klem syrran

Anonym sa...

Er jo "bærre lækkert" det der.

Surfa rundt idag og tenkte på deg og dine fantastiske stygge interiørfunn da jeg så denne:
http://freshome.com/2008/01/06/the-duck-without-a-head-lamp/ ;)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten