fredag 12. februar 2010

Ukens styggeste interiørfunn - Denne tar kaka!

Flott stjerne i toppen av treet?

Denne ukens styggeste burde jeg hatt med i julen, men jeg fant den først for noen dager siden.

Dette er faktisk en stjerne laget av tamponger.. Ja, du hørte riktig...Tamponger. Julestemningen var tilbake tvert nå, ikke sant?
Huffameg! Det beste (eller det verste) er at de har laget mange "dekorative" produkter med tamponger..
Den aller verste og mest motbydelige spør du meg, ligger på forsiden deres.
Hvis du mot formodning skulle være nysgjerrig, så kan du jo se mer HER!

Eierne bak siden tar det riktig så seriøst, når de også tar seg tid til å legge ut fremgangsmåten på hvordan du lager din egen lille tampongstjerne, for de har lagt ut fremgangsmåten:





Ja.. da er det vel bare å sette i gang da, så vi blir ferdige til neste jul.. Eller ikke..

6 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Ikke noe jeg ville hatt i toppen av treet iallefall.... Ønsker deg og dine en god helg.

Anonym sa...

Enig med Ann Helen.. :)
Tusen takk for koselig helsing og fine ord:)
Ønsker deg ei God Helg!
Klem Nina

små gleder sa...

Hahaha, nå lo jeg høyt for meg selv!

Tror jeg dropper valentine-øredobber i år...

Fantastisk denne stygge interiørfunn-serien din! :D

Anonym sa...

er det mulig?? hihi. Sorry, kreativt men absoulutt ikke noe for meg;) Ha ei god helg

InstatreffNorge sa...

hahaha ja den var virkelig STYGG stakkar;)

Håper du koser deg masse i helga, med morsdag og valentins:D

Klem fra Lise

HildeP. sa...

Hehe, artig du også hadde tamponginnlegg! : )
Stjerna var ikke spesielt lekker nei, utrolig hvor kreative folk er! Skjønner ikke hvor de kommer på denslags ideer! ; ) Ønsker deg ei flott helg! : )

- Hilde

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten