lørdag 24. oktober 2009

Julete interiørfunn

Jeg handlet noen søte små ting fra Fryd for øyet, i tillegg til putene jeg skrev om i forrige innlegg.

Dette kommer også hjem til meg:


Dette søte lille skiltet skal jeg bruke på en krans som jeg skal lage til jul.

Jeg skrev om det i et innlegg for noen dager siden, Julestemning i oktober. Der la jeg ut noen tips fra et julemagasin jeg kjøpte. Mange fine oppskrifter på hjemmelagede gaver og pynt.
Blant annet denne kransen her, som jeg skal henge skiltet på.
Jeg valgte hvitt skilt jeg da, jeg tror det vil bli finest med tanke på de hvite stjernene:


Nydelig, ikke sant? Gleder meg til å sette i gang :-)


Dette ble også med x 2. Små søte hjerter i fattigmannssølv.
Kanskje de vil passe som et tillegg på kransen?
Jeg kommer uansett til å finne en plass til de :-)

Foto: Bildene av "God Jul"-skilt og hjerte i fattigmannssølv er lånt fra Fryd for øyet.

1 kommentarer:

Bette sa...

Heisann!
Så kjekt at du likte bloggen min!
Her inne har jeg ikke vært før,men kommer gjerne igjen:) Koselig blogg!
Kan jeg spørre hvilken tapet du har brukt på garderoben din på soverommet? Den var bare lekker! Er på jakt etter en fin tapet til å ha i stuen.
Ha en fin søndag!

-Bette-

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten