onsdag 21. oktober 2009

Frisk til Senkveld i morgen tro?

Jeg sitter fortsatt som et kadaver her jeg, i joggebukse, tykke sokker, tøfler og morgenkåpe. Skikkelig forkjøla og slapp. Man merker at man vanligvis gjør mye i huset når man ikke har gjort noe på flere dager. Jeg hater virkelig å være syk, jeg har liksom ikke tid til det..Jeg sitter konstant og tenker på alt jeg skulle ha gjort, og da blir jeg i dårlig humør i tillegg. Æsj..
Som om ikke det var nok, så er også min kjære og min yngste datter syke de også, med influensa og ørebetennelse.

I morgen er planen å gå på Senkveld med Thomas og Harald. Jeg hentet billettene for en stund siden.
Vi skal ha en skikkelig kosekveld, min kjære, min mellomste datter (som fylte 19 år den 8 oktober), og jeg.

Så nå haster det med å bli friske. Det kan umulig høres lekkert ut med oss sittende i salen og runge ut influensahosten vår, sånn som det er nå.

Planen min er å gå å ta et varmt boblebad med masse skum, så får vi se om det hjelper.


Kryss fingrene for at vi får brukt disse i morgen..

Jeg ønsker alle en fin dag! :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten