mandag 26. oktober 2009

Høstmarked til helgen!

Akkurat nå er det ingenting annet jeg gleder meg mer til enn høstmarkedet i Vikingskipet på Hamar til helgen. Med over 300 utstillere på nordens største antikk-, brukt- og samlermarked kan jeg tenke meg at det blir mange godbiter å se. Ikke minst kommer det til å bli mange om benet.
På lørdag (31.10) åpner de klokken 10, og vi tar sikte på å være der når dørene åpner.


Det blir min søster, svigermor, svigerinne og jeg som skal reise.
Jeg har allerede begynt på "handlelisten" min. Jeg skal vite hva jeg er ute etter, for da er det lettere å unngå det som ikke er interessant. Og så øver jeg meg på prutingen da så klart ;-)

Jeg så foresten på annonsen deres at de gjør verdivurderinger av egne gjenstander. Man kan få vurdert to gjenstander hver. Jeg har to sett med skjeer som er veldig spesielle. De skal jeg fortelle om i et eget innlegg, tenkte jeg.

Les mer om Høstmarkedet  HER

Flere som skal på høstmarkedet?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten