tirsdag 6. oktober 2009

Jeg har fått pakke i dag!

I dag har jeg fått pakke i posten, og jeg ble så glad!


Jeg bestilte bare for noen få dager siden, noen nydelige håndlagede fyrstikkesker fra
Anneli Designs Lille Butikk, og de kom i dag allerede!


Er de ikke skjønne? Jeg er så fornøyd, og kjempeglad for at jeg fant siden til Anneli :-)
Og med pakken fulgte det med et kort med hyggelige ord!
Det blir ikke siste gang jeg bestiller herfra. Anbefaler alle å ta en titt. Det er så ekstra moro å pynte med ting jeg vet noen har laget for hånd. To av eskene skal min søster få å pynte med.

Ble de ikke fine på kommoden på soverommet?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten