lørdag 24. oktober 2009

Interiørfunn til loftstuen min

I går fant jeg verdens søteste nettbutikk med tilhørende blogg.
Her fant jeg så mye fint, så den la jeg rett på favoritter. Helt sikkert ikke siste gang jeg handler her.

Hovedkjøpet mitt var to lekre puter jeg falt pladask for, og som kommer til å passe perfekt i loftstuen, som går i grått og hvitt. Det jeg likte best med putene er at det er grovt stoff. Litt strikkeaktig sammen med nydelig blomstermønster. Røft og sart blandet sammen. Det gir en super kontrast. Jeg elsker kontraster. Og så er putene omvendte av hverandre, noe som blir veldig stilig sammen.


Lekkert mønster.




Nydelig! Som jeg gleder meg til å pynte med disse.


Her er sofaen som putene skal få bo i.
Stoffet er litt grov ull, og putene vil matche perfekt.

Jeg handlet noen andre ting også, men det kommer i et innlegg for seg selv, for da snakker vi litt mer julete og hjemmelaget ;-)

Foto: Bilder av putene er lånt fra Fryd for øyet.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten