mandag 5. oktober 2009

Dagens Funn!

I dag har jeg funnet noen kjempefine sinkbøtter til å ha ved inngangsdøren min. Jeg tenkte jeg skulle fylle de med hvit Erica. Dessverre så hadde de bare rosa Erica, så da får jeg handle det et annet sted i morgen.

Jeg kaller de et funn fordi Europris solgte de ut til kr. 30,- pr. stk. (!) Og de er store, jeg får fint plass til to Erica'er i hver bøtte.
30 kr, og jeg kjøpte to usle stykker! Jeg må nok bort og kjøpe to stykker til i morgen, ja :-)




Fine, ikke sant? Jeg er kjempefornøyd til den prisen altså!
Nå skal det bli fint ved inngangspartiet mitt sammen med lyslykter og litt annet hyggelig :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten