lørdag 3. oktober 2009

Høststemning

Da var det iallefall slutt på det fine været vi har hatt de siste dagene. Ble helt deprimert da jeg tittet ut av vinduet, og så at det pøsregner..

Som man kan se, er det ikke like sjarmerende med lyslykten i plommetreet lenger. Helt utrolig hvor fort det forfaller, det er ikke mange dagene siden jeg tok disse bildene. Sånn er det jo, men det er vanskelig å gi slipp på sommeren.
Jeg er som sagt et skikkelig sommermenneske, og jeg er overbevist om at jeg i et tidligere liv levde herrens glade dager i 30 varmegrader på en stillehavsøy.

Da er det godt å ha disse lyktene på soverommet som jeg kjøpte i går. De blir fine å ha i høstmørket.




Ha en fin helg, og forhåpentligvis med litt mindre regn enn det er hos meg.



1 kommentarer:

Anonym sa...

Så kult at du har fått deg blogg, velkommen til bloggesfæren! Veldig fine bilder du har lagt ut, vi er rimelig misunnelige her. :)

Satser på at vi ses i morgen! klem!!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten