fredag 2. oktober 2009

Fredagsshopping

Jeg fortsetter min alenehelg med kos og avslapning :-)
Det er rett og slett så deilig å bare sitte på rompa, og ikke gjøre noen verdens ting!


Jeg handlet meg noen nye interiørmagasin som jeg ikke har kjøpt før. Disse er svenske, og jeg ble nysgjerrig på om de kunne være like bra som noen av de norske. Jeg har såvidt bladd litt i de, men disse skal jeg kose meg med utover kvelden :-)


Disse telysholderne har jeg hatt lyst på lenge, og i dag ble de mine. Synes de er så skjønne med lokk på!
Det er også en pynt i seg selv at lokkene ligger ved siden av når lysene brenner. Fra Miljøgården Design.


Jeg kan ikke tenke meg noe penere enn hvite blomster, og det er jeg også blitt avhengig av å ha i huset.
De holder gjerne et par uker, og da er det på tide å handle nye og friske. I dag handlet jeg litt ekstra.
Det ble i tillegg til snittblomstene, en hvit orkidè i potte, og en hvit alpefiol.
Orkidèen skal stå på soverommet og alpefiolen skal få plass i loftstua tenkte jeg :-)

Jeg har forøvrig handlet meg de søteste, godeste, lilla tøfler i dag også. Måtte jo ha det til den nye kosedressen min.

og med det ønsker jeg alle en superfin fredag videre! :-)


Liv
----

1 kommentarer:

Balke gård sa...

Hei og takk så mye for så koselig kommentar inne hos meg, det varmet! Koser meg her hos deg, og de t-lysholderne så jeg på igår, SÅ fine!! Men det var hull i lokket, så jeg tenkte at de kunne være på når man tenner lys, men det går kanskje ikke? Ønsker deg en super søndag, klem fra Marianne

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten