tirsdag 9. mars 2010

Vil du ha en sniktitt på den nye bloggen?

Ok, her får dere en liten titt.

Hva synes du? :-)

Nå er det ikke så mye på den enda, men noen innlegg har jeg lagt ut.
Foreløpig så tror jeg at jeg blir veldig fornøyd altså.

Målet mitt er at man skal kunne finne alt som har med livsstil (passet ikke navnet bra da?) å gjøre på ett og samme sted, i stedet for å surfe rundt fra side til side og bare finne lenker. Kanskje som en startside for oss jenter?
Det er også mange kategorier jeg enda ikke har ført opp, men det kommer fortløpende :-)

Spennende altså. En skikkelig "jåleside" for jenter i alle aldre. Noen ganger vi faktisk få tenke kun på oss selv!
Enig?

Jeg vet også at jeg ligger litt etter med å svare på kommentarer akkurat nå, men jeg skal ta en skikkelig bloggerunde i kveld, og titte innom alle sammen :-)

Ha en strålende dag! :-) 

10 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Den nye bloggen ser råfin ut, blir nok meget bra ! ♥ Ser skikkelig profesjonelt ut ! :)
La meg som din første følger på den nye bloggen din, hehe... ;)

Ha en strålende dag Liv ! ♥

Klem Anette

Anonym sa...

så flott.Har lagt bloggen til blogglisten min og jeg gleder meg til å følge den videre:)

flotte tapeter du viser i forrje innlegg.jeg er jo en liten fan av sort jeg da,som du sikkert har sett på innredninga i huset mitt:)vurderer og faktisk ha en sort tapet på en vegg på oppussingsprosjektet i 2.etasje.synes det er kjempe stilig:)gleder meg til å komme igang,men det er masse forberedelser som må gjøres først.(å det har jeg egentlig ikke tålmodighet til)

klemmer til deg.

Irenes lille verden sa...

blogggen ser jo megabra ut:) hva er det du ikke kan.hehe stor klem:))

Anonym sa...

Herlig flott:) spennende...skal linke deg fra bloggen min så jeg finner deg:)

FruLisa sa...

Jeg fikk ikke lagt inn kommentar på innlegget i den nye bloggen, så du får den her(jeg fikk ikke se ordrebekreftelsen):
;Nydelig blogg, Liv. Mange gode tips her som en (for tiden) hjemmeværende 3-barns mor bør KLISTRE opp på baderomsdøra! Gleder meg til å følge den nye bloggen din!!

klem

Lykkehjemmet sa...

Hei!!
Har noe inne på bloggen min til deg:)
Håper du har det bra!
Klem Mona

synnøve sa...

Ser kjempefint ut Liv!!! Imponert over kapasiteten din til alt dette!!!
Synnøve x :)

Ocean showroom sa...

Det ser jättebra ut!! Så spännande! Ha en strålande dag! Kram alexandra

Anonym sa...

award fra meg til deg på bloggen min:)klem

Trine sa...

Hei & hå :)

Ville bare si at det ligg en award til dæ på bloggen min ;)

Ha en fortryllanes kveld :D

Klæm Trine

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten