mandag 15. mars 2010

Feiring av bursdagsbarn og rosa kake!

I går hadde vi familien på besøk, og feiret min eldste datters bursdag.
Siden hun er ganske så rosa og jålete, så måtte det bli litt rosafarge på kaken ;-) Nå skal det sies at hun er langt fra jålete i oppførsel da, bare når det gjelder interessen for klær og makeup!

Jeg brukte konditorfarge i fløten, og når det ble krem var den helt
babyrosa og fin. Tips til barnekaker kanskje? Jordbær er alltid med
både som pynt og fyll hos meg, og jordbær ble fint med rosa.
Jeg brukte hvit krem til å pynte rundt, og små hvite og rosa hjerter som jeg strødde på over den hvite kremen.

Her er kaken før pynting. Stilig, ikke sant? Fargen kan man jo bare
justere selv etter hvilken nyanse man liker best.

Christine og kjæresten hennes, Stian.
De har nettopp blitt samboere, og er så søte sammen altså!
Noen som legger merke til tantebarnet mitt,
Alexander i bakgrunnen her? *hihi*

Jeg fikk også en skatt av mamma i går. Den er over 100 år gammel, og ble brukt av min oldemor. Jeg er så glad for at jeg har fått den, men har lyst til å vie et eget innlegg til den, så det kommer litt senere :-)

Jeg ønsker alle som titter innom, en super dag! :-)

10 kommentarer:

Anonym sa...

En helt nydelig kake:)
Gratulerer med overstått bursdag til din datter.
Håper du/dere har hatt en flott helg.klemmer til deg

FruLisa sa...

Mmm - nå fikk jeg lyst på kake....

Gratulerer med dattera - hun ser jo ut som en fantastisk fin jente da :-)

Ha en fin dag.

Klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

For en herlig hjertekake, den var kjempefin ! ♥
Smart med konditorfarge i kremen da, takk for tips ! ;)

Så søte samboerparet er ! ♥

Ønsker deg en fin dag videre ! :)

Klemmer Anette

Unknown sa...

Så flott kake ♥ den så skikkelig goood ut og ♥
Lurt med konditorfarge i kremen, det hadde jeg aldri kommet på:o))

Og gratulerer så masse med datteren din, nydelig jente ♥

Ønsker deg en herlig mandag!

Klem Line

Lykkehjemmet sa...

Så kul kake da!! Har ikke tenkt på at det går an å bruke konditor farge i kremen:) Smart:)
Så flink du er da!!
Takk for koselig kommentar:)
Klem til deg:)
Mona

Trine sa...

Gratulere me bursdagen til jenta di :D
Den kaka så veldi god ut :D

Ha en flott mandagskveld!

Klæm Trine

Trine sa...

Gratulere så masse som vinner av Give Awayen min :)
Visst du send mæ adressen din på mail til taskheim@gmail.com, så ska æ få sendt premien til dæ <3

Ha en fortsatt super kveld :)

Klæm Trine

Anonym sa...

hvor er du solstråla mi:)?????????

Anette {foreldremanualen} sa...

Flott kake! :-D

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg er fortsatt ikke over at du har så voksne barn! ;P

Håper du har gode dager! ♥

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten