lørdag 13. mars 2010

Til Fru Lisa!

Og denne flotte awarden var bare til meg!!

Jeg så ikke denne før nå jeg, tusen takk, kjære Fru Lisa!

Av alle herlige blogger der ute, så var det jeg som fikk denne, jeg er kjempetakknemlig!
Jeg setter så pris på deg, og bloggevennskapet vi har fått. Jeg har sagt det før, men sier det igjen: Utrolig hvordan mennesker man aldri har møtt, kan være med på å gjøre dagen så bra! :-)

Jeg håper dere tar en visitt inn til Fru Lisa. Hun har en så vakker blogg, med masse herlige bilder, og jeg koser meg over den alltid så gode tonen hun har i innleggene sine. Dessuten er hun så utrolig flink til å kommentere på innlegg, så jeg sitter her med litt dårlig samvittighet nå altså!

Tusen takk for at du er den du er! *stor klem*

Og så skal jeg gi denne videre da, det er det vanskeligste, for jeg ville gjerne gitt den videre til alle bloggejentene jeg da, men..

Hmm, det må bli...

En vakker blogg, med en jente bak som er utrolig kreativ og flink!
Jeg setter så pris på deg og de kjempekoselige kommentarene dine!
Stor klem! :-)

Ha en super helg alle sammen!

4 kommentarer:

Lykkehjemmet sa...

Gratulerer så masse med award:) Den fortjener du !
Jeg liker meg veldig godt her inne hos deg, masse flott og koselig skrevet. Glad for alle kommentarene du legger igjen hos meg også!! Håper du har en flott helg og koser deg masse:)
Store klemmer fra Mona

FruLisa sa...

Takk, Liv- nå ble jeg litt rørt:-)

Glad jeg har møtt deg!

Klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer med award, velfortjent ! ♥

Nå ble jeg overrasket og glad, tusen takk for award Liv, kjempekoselig ! ♥

Ha en fantastisk kveld, kos dere ! ♥

Klemmer Anette

garden sheds sa...

Maya here.

Seems like you are having fun. That's good. Wish you all the best.

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten