mandag 22. mars 2010

Livs Rom tar en pause!


Dette er jammen ikke likt meg. Jeg som pleier å skrive en to-tre blogginnlegg hver dag, har faktisk ikke skrevet noe siden den 15.mars!

Grunnen til det er den nye bloggen min, LivsStil.
På bare en drøy uke har jeg fått kjemperespons på den, og det er jo kjempegøy. Dessuten er dette det jeg kan best, og også jobber med. Makeup, hår, stil, negler osv. En skikkelig jåleblogg. Det var vel egentlig dette jeg burde ha skrevet om helt fra begynnelsen har jeg innsett.

Jeg er fullstendig tom når det gjelder Livs Rom. Og siden jeg er veldig glad i å skrive, og synes det er enormt morsomt med blogging, tenkte jeg at jeg skulle lage en blogg hvor jeg kan dele erfaringene mine. Tydeligvis er dette populært blant folk, så jeg kommer til å ta en pause fra Livs Rom en stund, og skrive på LivsStil.

Hvis dere vil følge meg videre i den nye bloggen blir jeg kjempeglad! Jeg kommer også til å legge meg som følger hos flere av dere med LivsStilbloggen, så jeg ikke mister kontakten med dere, og for ikke å gå glipp av alle de fine innleggene deres :-)

Jeg er innom bloggen her hver dag selvom det blir lenger mellom innleggene, og jeg gleder meg masse til å trekke vinnerne av min Give Away den 25. mars!

Jeg ønsker alle en strålende dag og uke!

Sender en stor klem ut i Blogglandia! :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Litt trist dette synes jeg,men vi får følge deg på livs stil.har savnet deg i det siste må jeg si.men sjønner at du brenner for den nye bloggen din.klem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Dette synes jeg også er litt trist, kommer til å savne de koselige innleggene fra deg her inne! Skal titte innom den nye bloggen din.

Klem

salige lavendel sa...

Det var i allefall et veldig nydelig pausebilde! Gøy at du har fått masse respons på den andre bloggen din! Skjønner godt at du vil blogge om det som ligger deg mest på hjertet :)

Anonym sa...

ÅÅÅ
Jeg som bare har måttet innom bloggen din hver dag Liv....men veit LivsStil kommer til og bli like bra....
Klem fra May Torild :O))

S sa...

Det har vært veldig stille her i det siste ja! Men det viktigste er jo å skrive om det man brenner mest for å skrive om. Kommer nok til å savne interiør-innlegg her..Du har virkelig smittet meg med sansen for hvitt :-) Følger deg videre på Livs Stil. Klem! :-)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten