fredag 5. mars 2010

Give Away og negler

Jeg er svak for vakre tapeter i disse duse tonene... Nydelig!

Bare innom en liten tur for å ønske alle en herlig dag, og en god helg!

Jeg er på vei til min svigerinne, for å legge negler på både henne og svigermor. Gleder meg til noen timer med skravling og kos. Og forhåpentligvis så får de flotte negler begge to :-)

Jeg har også tenkt å ha en ny Give Away, men jeg rekker ikke å legge det ut nå. Men når jeg kommer hjem igjen skal jeg ordne sammen noen fine pakker, og trekke noen heldige vinnere!

Et lite hint til Give Away'en er at det ikke handler om Interiør denne gangen, men om skjønnhet og velvære. Synes det passer bra siden jeg er i denne bransjen da :-) Jeg håper at du vil være med!

Kos dere i dag!

7 kommentarer:

Bette sa...

Tuuusen takk for utrolig koselig kommentar! Ja,hun er helt nydelig,og stort sett alltid blid og fornøyd:o)

Gleder meg til Give away`en! Jeg er med!
God helg til deg og! Heldiggrisen til de som får nye negler lagt av deg! For en luksus!

Klem Bette:)

Anonym sa...

takk for korselig kommentar på bloggen min.bli rørt jeg:)
Lyskronen er sort ja.var brun før men jeg spraylakket den.og fikk i masse sorte prismer noen i sølv og hengte oppi selv.den er egentlig elektrisk men jeg laget sånn at jeg kan ha levendelys oppi.synes det er mer trivelig.i og med at jeg har spotter i taket så klarer det seg med levendelys i den.
når jeg fikk tak i de glasspyntetingene på casa,tenkte jeg faktisk på deg.de hadde jo vært fine i trollhassel din i spisestua.så du skal ikke se bort i fra at du får 3 av dem som en venninnegave i posten fra meg:)tiden får vise:):)
Gleder meg til å se give awayen din:)
håper du får en flott helg.vi blogges.klemmer til deg fra meg.

Trebarnsmamma, datter og kone- som fortjener en prinsessekrone! sa...

Oooo lekkert! og takk for skryt, ALLTID like kjekt å få ;D Heldige de som får flotte negler til helgen da :D

God helg!!
Klem,

siw

Dr. Borg sa...

Kjempefin blogg du har! Jeg leser og koser meg :)

Trine sa...

Tusen takk for en kjempekoseli kommentar :)
Dagens store høydepunkt e når æ ser nån har kommentert på innleggan :D hehe..
E jo så godt me koselige tilbakemeldinge.

Arti at vi har flere likheta :D
Har aldri angra en dag på at æ starta mammarollen så ung! Har gitt mæ så utruli masse!
Å så va det fantastisk godt å bynne på nytt nu 9 år seinere. (skulle gjerne gjort det for flere år sia)

Ja vet nu ikke kor mye av den selvdisiplin æ ska skryte over. Skjer jo de gangan at æ må stoppe innom butikken på vei til jobb, bare førr å ha ei kald brus me på jobb :D
Men skjer heldigvis sjeldnere nu enn før!
Nei når 10 åringen i hus bynne å bli avhengig av det, så e d på tide å skjerpe sæ.. huff :/

Men nu e det helg, å æ ska nyyyyyyte den iskalde pepsi maxen min (førr den e allerede i hus) :D

Glær mæ t give awayen, førr den vil æ veldi gjerne være me på :D

Helgeklæm fra Trine

Anonym sa...

Tusen takk for fiiine negler, kjære deg, du er så flink;) Jeg er heldig jeg som kjenner deg!!!
stor klem fra trulta

hjem hos linda sa...

Tudeluuuuuu!!!
Legger du negler du da??
Er ivei vær 3 uke å får lagt negler jeg og har gjort det i 8 år..Klarer ikke å slutte med det....Min kjære sier at den dagen jeg føler jeg ikke har råd til det skal han spndere det på meg for han synes det er så lekkert :0)
gleder meg til din GIVE AWAY......
Ønsker deg ei flott helg.
Klæmiz fra Linda

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten