mandag 8. mars 2010

Gratulerer med dagen, jenter! Og ny blogg!


I dag er det den internasjonale kvinnedagen, så jeg sender noen virituelle blomster til dere alle!

I dag er det meldt 6 VARME grader her hos oss, og jeg håper virkelig det stemmer! Jeg har planer om å gå god-runden min i dag før jeg trener, og ingenting er så deilig som å gå med god musikk på øret og med solen midt i fjeset :-)

Jeg har foresten et prosjekt på gang, i form av en ny blogg. Jeg har så mye å skrive om, og jeg merker at det blir mye skriverier om ting som ikke har med interiør å gjøre, men også veldig mye om blant annet jålerier, som negler for eksempel, som det jo har vært endel om i det siste. Egentlig veldig naturlig da, siden jeg jobber med dette. Det er jo en stor hobby også, i tillegg til levebrød :-)

Ute på nettet har jeg en webside som handler om akkurat dette. Jeg startet den i 2004, men den har i lang tid ligget på vent, uten oppdateringer. Nå har jeg tenkt til å gjøre om denne websiden til en blogg, og jeg er så ivrig! Jeg kommer til å flytte over alle artikler jeg har der, til den nye bloggen, så dette blir spennende!

Gleder meg til å bli ferdig altså, og vil legge ut link til den da! :-)

Jeg ønsker alle en strålende start på en ny uke!

4 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Tusen takk for kjempe koselig kommentar hos meg!!
og gratulere med dagen! ; )
klem Tove

FruLisa sa...

Gratulerer med dagen:-)

Og så spennende med ny blogg - gleder meg til å se!

Ha en fin dag videre

klem

Irenes lille verden sa...

ja gratulerer med dagen:)
det blir spennende med ny blogg... gleder meg.
Ha en super dag. stor klem :))))

Kathrine H sa...

Gratulerer med (kvinne)dagen!

Du har blitt trukket ut som "den utvalgte" av gavekortet fra House of Fashion. En e-post med koden kommer straks til deg. :o)

Ønsker deg en fortsatt fin mandag!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten