tirsdag 2. mars 2010

Etter storm kommer solskinn!

Og det skal jeg love at vi har fått i dag!
SOLSKINN!
Jeg husket nesten ikke hvordan det var med sol på himmelen jeg, men når jeg titter ut vinduet, og ser den blå himmelen med den runde, gule kula på, ja da husker jeg iallefall hva slags følelser man får! :-)
Jeg kjenner at jeg får masse energi, så nå har jeg bestemt meg for å gå til trening istedet for å ta den dumme bilen. Deilig med en halvtime rask gange før man setter i gang treningen. Gleder meg å trene! Det er utrolig hvor fort man blir vant til det altså.

Her svetter jeg og sliter for å komme i form til sommeren.


Elipsemaskinen hater jeg når jeg starter, og elsker når jeg er ferdig! ;-)
Denne bruker jeg 40 minutter på i tillegg til styrketreningen.

Denne jakken ønsker jeg meg veldig! Jeg kjøpte en
lik en i fjor, men i hvitt, og den er super. Selvfølgelig
har de fått en i lilla i år, og denne må jeg ha. Kjære?? ;-)

Angelica var med på trening i går, men hun var på
egen time. De har begynt med Afrikansk dans for
barna til medlemmene. Gjett om det var populært, da!
Her står hun i knallilla bukser og vrikker så godt hun kan :-)

Men nå er det på tide å gjøre meg i stand til gåtur og trening!
Jeg håper dere har solskinn og dryppende snø dere også! Ha en fin-fin dag!

6 kommentarer:

FruLisa sa...

Så flink du er!! Her skinner også sola, og det er deilig (hvis man ser bort fra alt den avslører....)

Ha en fin fin dag!

salige lavendel sa...

Ja, det er virkelig himmelsk herlig med sol, håper den varer leeeenge! Så flink du er til å trene og gå i stedet for å bruke bilen. Det gjør godt for kroppen. Jeg har en liten hund som gjerne vil ha en gåtur i høyt tempo hver dag, så jeg får masse motivasjon til å trene med rask gange. Det er deilig!Ha en fin dag videre:)

Lykkehjemmet sa...

Ja sol det liker vi nå!! Gleder meg til vi kan starte å kaste snøen rundt så det smelter fortere:)
Flink du er til å trene da! Skulle gjerne hatt tiden og energien til det. Det er jo ved trening man får energi vet jeg,så det er vel bare en unnskyldning. Men jeg går noen turer om kvelden men en venninne,men det holder ikke:(
Ha en flott uke videre!!
Klem Mona

Ocean showroom sa...

Så härligt! Afrikansk dans är såå kul. :-) Jag har också haft riktiga vårkänslor idag. Underbart! Solen var efterlängtad. Ha en fin kväll! kram alexandra

Skjæret vårt sa...

Det er utrolig hvor lett det er å komme seg på trening når man bare klarer å lage seg den rutinen:O) Kjempe herlig:)
Den Elipsemaskinen er noe av det verste jeg vet:P Liker bedre tredemølla jeg;O)
Ja Pilatesen liker jeg bae bedre og bedre:)

Ha en flott kveld:)
Klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Du er jammen flink, det må jeg si ! :) Jeg skulle ha satt i gang for legst, men neida. Her er det null trening og snopspising. Nå må det bli full skjerpings her, for sliter enda med svangerskapsvekt. Kan vel ikke akkurat bare skylde på det, hehe...

Her er lillegull syk, så bare en rask tur innom Blogglandia i dag ! ;)

Ha en god natt Liv ! ♥

Nattaklem Anette

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten