torsdag 4. mars 2010

Bare en liten takk..


Her går husarbeidet unna så det griner etter i dag! Bortsett fra en liten bloggepause nå, da :-)

Jeg må bare takke for alle de utrolig koselige og oppløftende kommentarene jeg har fått, både på innlegget om den ødelagte terrassen vår, og på pc'en min som gikk føyken i går! Jeg setter så kjempepris på det, og jeg gleder meg til bloggerunde hos dere senere i dag. For jeg har ikke fått svart på alle kommentarene enda, og det kan vi ikke ha noe av! :-)
Jeg må også takke for noen veldig hyggelige mail de siste dagene, det er med på å gjøre dagen min enda bedre! Ikke visste jeg at det fantes så masse supre jenter i Blogglandia, da hadde jeg iallefall startet med bloggingen for lenge siden!

Ha en fortsatt super dag! Her er det et fantastisk vær i dag også, med sol, blå himmel og drypping fra taket. Herlig! Jeg håper dere har det samme flotte været, hvor enn dere befinner dere i vårt langstrakte land! :-)

Sender en stor klem til alle som vil ha! :-)

Foto: wallpaper.com

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil ha klem:)
ja d finnes mange utrolige bloggdamer,å det er så utrolig morsomt.
synd d med pc`n din.håper du får orden på den?
sende deg maaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeee klemmer,for du er jo så absolut en av de korselige,snille og trofaste bloggern jeg vet om.

Bette sa...

Alltid kjekt med en klem!! Takk for den,og så sender jeg en tilbake;o)

Bette♥

synnøve sa...

Koselig, klem tilbake!!!! :)
Det hjelper å dele sine sorger og uhell vet du.....snart snur det og gode ting skjer...hold ut :)
En klem til!
Synnøve

Skjæret vårt sa...

Sender deg en god klem også:O)
Synd med pcen da..utrolig kjipt!! Håper du får noe orden på den..

Klokka er kjøpt på G-sport:O) Heter Polar FT60 :D Utrolig gøy å følge med på under treninga,og da ser du at du trener riktig:O) Tidligere har hvertfall jeg sprunget for livet og aldri tenkt på hvor pulsen ligger,og hvor jeg bør ligge for å få det ultimate utav treninga:)
Så løp og kjøp;O)

Klem

Ocean showroom sa...

Synes Pepsi bør sponse deg med ny pc jeg:)
Håper det ordner seg, utrolig kjedelig når slikt skjer!
Ha en fin kveld!
Klem, Lene

FruLisa sa...

Jeg har en klem!

Flink du er med husarbeid da - jeg gjorde det veldig enkelt dag: trakk med persiennen slik at jeg ikke så støvet... I morgen, kanskje..

Klem tilbake!

Trips & Tics sa...

Masse trøst til dere begge herfra når det gjelder begge deler. :o(((

salige lavendel sa...

Klem tilbake fra meg:) Ja, det er virkelig deilig med sol, merker at ma får litt ekstra virkelyst.

Kristine sa...

Jeg tar med glede i mot en klem og gir deg en tilbake i samme slengen! Setter utrolig stor pris på deg, Liv. Takk for alt du gir! :)

*klemmer*

salige lavendel sa...

Tusen takk søte deg for den koselige kommentaren hos meg.

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten