lørdag 6. mars 2010

Drømmekjolen fant jeg hos Lene Bjerre!

Jeg så denne kjolen i en reklame for Lene Bjerre, i bladet
Vakre Hjem & Interiør for noen dager siden.
Siden har jeg ikke fått den ut av hodet!


Kjolen er helt fantastisk, med den strikkede toppen,
og tyll og lette stoffer i skjørtet. En perfekt kombinasjon
som gjør den ekstra feminin og delikat synes jeg. 

Ved å la toppen være ermeløs blir den bare enda
mer feminin og sart ved at skuldrene synes. Selv om
toppen har et røft uttrykk i strikkemønsteret.

Legg merke til de vakre detaljene!


Vakkert, feminint og florlett..
Åå, som jeg ønsker meg denne..


Rett og slett vakkert..

Men så til det store spørsmålet: Er dette Lene Bjerre design?
Eller er det en tilfeldig kjole valgt på modellen som preger nyhetsbildene i 2010?

Noen som vet?

4 kommentarer:

Eline den fine sa...

Å ja, den var superfin!!!
Jeg har aldri hørt at Lene Bjerre har designet klær (bare masse lekkre ting og tang man bare MÅ ha), så jeg tipper den er valgt ut til bildene bare, men jeg kjenner ikke merket såå godt at jeg tør vedde store summer på det :) Kanskje det går an å sende en mail på hjemmesiden og spørre?
God helg!

Bette sa...

Den kjolen er bare sinnsyk fin!! Har siklet på den,jeg og!

God helg!

FruLisa sa...

Kjempe, kjempefin:-)

Ha en fin kveld:-)

klem

Anonym sa...

Eg og synes den e knall flott!Eg kunne faktisk tenkt meg den til bryllupkjole eg!!!!;)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten