onsdag 3. mars 2010

Pepsi Max ødelegger mer enn bare kroppen..


Jeg er sikker på at jeg har bidratt til å gjøre Pepsi større enn Coca Cola i Norge.. Ja, det er jeg helt sikker på Jeg burde hatt et VIP-kort eller noe, når jeg handlet på butikken. Får jeg ikke min daglige dose, så er jeg ikke til å være i hus med. Dårlig humør, vondt i hodet og skikkelig rastløs. Jeg lurer virkelig på hva som egentlig skjuler seg bak den oppskriften..

Det første jeg må ha når jeg står opp om morgene, er nettopp, Pepsi Max. Husk at jeg røyker også, men røyken tenker jeg ikke på i det hele tatt, før jeg har fått i meg brusen.

 

I går satt jeg igjen da, med brusen. Helte opp glasset så fullt at jeg ikke kunne løfte glasset fra bordet. Jeg skulle ha med det siste fra flasken, derfor ble det ekstra fullt.

Når jeg da reiser meg for å sette den tomme flasken på kjøkkenet, glipper jeg flasken. Bunnen på flasken deiser rett i glasset, og glasset velter. Hvor? Jo, utover HELE tastaturet på pc'en min! Det bare fosset!
Jeg snudde den på hodet, og det rant Pepsi utover hele sofaen og teppet, ja overalt.

Så da sitter jeg her da, uten pc. Igjen! Det er jo ikke mer enn et par måneder siden den totalkræsjet, og jeg mistet alt jeg hadde på den... Hadde jeg vært litt modigere nå, så skulle jeg øst alle de styggeste ordene jeg kan, utover de neste linjene her!

Jeg har nå tjuvlånt Angelica sin pc, inntil vi hører fra forsikringsselskapet. Er det mulig å ha så mye uflaks for tiden da?

Hvis noen fra Pepsikonsernet leser dette, så tar jeg med takk i mot en ny pc fra dere. Teoretisk så er det jo deres skyld, for hadde jeg ikke vært så avhengig av dette brune, flytende stoffet deres, så hadde jeg hatt pc i dag! Så det så! ;-)

*sukk* 

Foto: Bildene er googlet

12 kommentarer:

atinybitofheaven sa...

huff og huff... det som er typisk er at slike ting ofte skjer etterhverandre- her krasjet begge pc-ene våre med 2 mnd'ers mellomrom... arg- surt!!!

Jeg gjør det samme for cola (light) som du gjør for pepsi- jeg støtter dem med et lite ulandsbudsjett hvert år... har lyst å slutte.. har prøvd.. livet er bedre med cola light rett og slett;-)

Ha en vakker dag... hper det ordner seg med forsikring :-) klemmer

Trebarnsmamma, datter og kone- som fortjener en prinsessekrone! sa...

ÅÅÅ nei!!!! Så forferdelig, jeg skjønner hvordan du har det!! Man føler seg nesten litt avkuttet fra omverden ;) Men gjort er gjort og sølt er sølt, nå får du bare gjøre det du kan for å overtale forsikingsselskapet til å støtte deg, håper det går bra!

Klem fra meg

Bette sa...

Så utroooooooolig kjipt!!!!!
Jeg lider heldigvis ikke av den lasten,selv,men bor med en mann som bare MÅ ha Cola Zero! (jeg liker ikke brus....) Men derimot klarer jeg ikke en dag uten ett par kopper kaffe latte....

Lykke til med ny pc,håper du slipper å være uten så altfor lenge;o)

Klem fra meg!

@afjo72 sa...

Hehe, sorry altså, men jeg måtte trekke litt på smilebåndet her... Tragisk med pc'n, håper det ordner seg!! Hadde dette vært USA så hadde du sikkert fått både ny pc og noen millioner fra Pepsi per omgående :o))

Ha en fin dag da! :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du må huske på å alltid sette glasset BAK laptopen... Det har jeg lært. ;)

Og du er jo verre enn meg. Jeg drikker MYE pepsi max, men du går meg nok i næringen. ;)

Lykke til med forsikringen!

V :)

Lykkehjemmet sa...

Huff,det hørtes da utrolig tragisk ut! synd du skal ha sånn uflaks da... ikke moro det nei:(
Takk for kommentar, har aldri prøvd den photosiden du nevner,men skal se på den!!
Håper du får ordnet med pc`n din da!!
Klemmer fra Mona

S sa...

Ja, Pepsi er roten til alt ondt! Hehe! Var veldig avhengig selv for et par år siden..huff..klarte heldigvis slutte med det hver dag, men byttet det istedet ut med kaffe. Ikke så mye bedre for tennenes del, men håpte det hvertfall var litt sunnere.. :-S Lykke te med forsikringen :-)

Trine sa...

Huff stakkar..
Ja kjenne t den avhengigheta av Pepsi max.
Har måtta tatt mæ i nakken her, å bestemt mæ førr å hold mæ kun til helgen.. huff .. slitsomt!
E så fantastisk godt å sette sæ ne på kvelden etter ungan e i seng, å nyte ett stort glass iskald pepsi max :D
Vel å merke ikke oppå pc'n, men ved siden av ;)

Håpe du får fiksa ny pc fort, å at humøret kommer på topp like fort! :D

Klæm Trine

Guttemamma sa...

Nei..:(
Jeg klarer IKKE pepsi max jeg...er det feil å si nå???
klem

kitty sa...

Jeg har en ekstra kløneforsikring på innboforsikringen i tilfelle sånne uhell ... Men strengt tatt syns jeg det er litt slemt å skylde dette på pepsien altså, utfallet hadde vel blitt det samme om det var et glass melk.

kitty sa...

Hei igjen! Merk at den melkekommentaren ikke var spesielt seriøst ment altså :) Og takk for hyggelig kommentar på min blogg!

Claudia Klein sa...

Hei og velkommen til Spotcap Global Financial Services, mitt navn er Claudia Klein, jeg er en utlåner og også en finansiell konsulent. Jeg tilbyr alle typer lånetjenester

Har du sårt behov for økonomisk forsterkning? Trenger du lån til ulike formål? hvis svaret ditt er ja, vil jeg råde deg til å kontakte firmaet mitt via | spotcapglobalservices@gmail.com | eller send en tekstmelding på WhatsApp via: +31642117819 | og ha et lån på kontoen din innen 24 timer fordi vi tilbyr utmerkede lånetjenester over hele verden.

Vi tilbyr alle typer lånetjenester (Personlig lån, Bedriftslån og mange flere), vi tilbyr både langsiktige og kortsiktige lån og du kan også låne opptil 15 millioner euro og vi gir ut lån til en lav rente på 3 % per år. Mitt firma vil hjelpe deg å nå en rekke mål med et bredt utvalg av låneprodukter.

Jeg erkjenner det faktum at det å få et lovlig lån alltid har vært et stort problem For enkeltpersoner som har økonomiske problemer og trenger løsning på det, synes mange mennesker det er så vanskelig å få egenkapitallån fra sine lokale banker eller andre finansinstitusjoner pga. høy rente, utilstrekkelig sikkerhet, gjeld i forhold til inntekt, lav kredittscore eller andre årsaker

Ingen flere ventetider eller stressende bankbesøk. Vår tjeneste er tilgjengelig 24/7 - du kan få et lån og fullføre transaksjonene dine når og hvor du trenger det

Vi tilbyr 24 timers lånetjenester i verdensklasse. For spørsmål/spørsmål? - Send en e-post til | spotcapglobalservices@gmail.com | eller send en tekstmelding på WhatsApp via: +31642117819 | & Få svar umiddelbart

Din familie, venner og kolleger trenger ikke å vite at du har lite penger, bare skriv til oss og du vil motta et lån.

Din økonomiske frihet er i dine hender!!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten