tirsdag 2. mars 2010

Solskinn og hardtrening!

Det var et så herlig vær da jeg gikk til trening i dag, at jeg var nødt
til å knipse noen bilder fra området vårt. Med -4 grader og
skyfri himmel var det virkelig deilig å gå på tur

Veien på oversiden av huset vårt.

Skiløypa som ligger rett utenfor døren vår, og som strekker seg
Kilometervis avgårde. Den som hadde hatt langrennski altså!

For et perfekt vintervær!

Etter turen unte jeg meg en soltime, før jeg trente i over to timer! Deilig, men jeg kjenner at jeg er skikkelig støl og sliten, og et snev av hodepine. Jeg har ikke eid appetitt i dag heller, så frokost og lunsj besto av to bananer, bare for å tvinge ned noe. Noen dager er sånn også, men ikke særlig lurt å trene på så tom mage.

Det beste var å komme hjem, å se hvordan snøen smeltet fra taket på huset. Høylytt drypping!
Noe så herlig!
Jeg krysser fingrene for at været gjentar seg i morgen!

Ha en fin kveld videre alle sammen! :-)



3 kommentarer:

Christer sa...

Har vært sol i Fredrikstad i hele dag også, deilig egentlig.. Men gruer meg litt til snøen blir til vann og veiene er oversvømt. Oversvømt er kanskje å ta litt i, men vått blir det garantert..

Var veldig fine bilder.. :)
Flott blåfarge! :P

FruLisa sa...

Kjempefine omgivelser rundt deg:-) Og igjen - så flink du er som trener. MEN - du må spise skikkelig, snupp:-)

Jeg sitter her med Ikea Home Planner og kan konstantere at det er relativt vanskelig å planlegge et kjøkken!! For vanskelig for meg....iallefall akkurat nå.

Nattinatt

Unknown sa...

Så herlig!
Det er virkelig en fin tid nå, når man kan kontantere at våren er i anmarsj...sakte men sikkert:)
Lengsel....;)

Ha en flott lørdag!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten