torsdag 11. mars 2010

Fy søren så heldig jeg er!

Jeg er helt overveldet jeg, over all godheten som finnes ute i Blogglandia. Så mange nydelige personer man har blitt "kjent" med. Og nå har jeg fått awarder også! Jeg blir kjempeglad! :-)

Denne har jeg vært så heldig å få
fra Lykkehjemmet. Tusen takk, kjære deg! :-)
Titt gjerne inn til hennes hyggelige blogg.
Der er det alltid så god stemning!

Så har jeg jammen fått en til!
Og den har jeg fått av min gode bloggvenninne,
som er eier av den vakre bloggen,
Min Lille Interiør Hule. Hun lager dessuten verdens vakreste
påskeegg! Disse må sees!
Tusen takk! :-)

 
Og som om ikke jeg var heldig nok,
så har jeg jammen fått enda en til!! :-)
Denne har jeg fått av søte Trine, med den
kjempeflotte bloggen, Trines Gleder.
Jeg elsker at hun skriver på dialekt, jeg kan
ikke tenke meg mer sjarmerende!
Tusen tusen takk! :-)

Nå skal jeg egentlig gi denne videre til 12 personer, da! Jeg vil iallefall gi awarden rett tilbake til disse tre supre jentene jeg fikk award av, det er helt sikkert!
Jeg tror jeg sier som så, at alle følgere, og alle som jeg selv følger fortjener denne veldig mye! Så den som vil ha award, får den! Jeg håper at det er i orden? :-)

Tusen takk jenter! You made my day!

Ellers må jeg virkelig få takke for alle de kjempefine kommentarene jeg har fått og for alle som vil være med på min Give Away! Jeg setter så pris på begge deler! Det blir litt lite besøk fra meg for tiden, for jeg skriver for harde livet i den nye bloggen. Kjempegøy altså! Litt for gøy faktisk, for jeg gjør jo ikke annet! *rødme*

Men jeg håper at dere har litt tålmodighet med meg altså, så få dere heller titte litt innom LivsStil også! *hihi*

Stor klem til alle, og tusen takk enda en gang! :-)

3 kommentarer:

Trine sa...

Tusen takk for kjempefine ord :)
Ja dialekten må tas vare på :D hehe..
syns det bei helt feil å skrive bokmål... :)
Godt at det sjarmere <3
Ha en fortreffeli kveld og ei go natt :)

Nattaklæm

FruLisa sa...

Vræl- jeg har glemt å si til deg at det er noe til deg inne på bloggen min. Bare til deg!!!

Stor klem, snupp!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer med award, velfortjent ! ♥

Gleder meg til å følge den nye bloggen din, vil nok få mange gode tips der. :)

Natti natt Liv, sov godt ! ♥

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten