søndag 25. oktober 2009

Søndagen i dag = innedag

Her hos oss er det et skikkelig grisevær. Vi hadde tenkt å ta restene fra sommeren i hagen i dag, og gjøre klart til vinteren, men slik ble det ikke. Så det ble innedag istedet. Veldig koselig det også. Angelica har vært og kost seg hos bestemor og bestefar siden i går, og min kjære er på vei for å hente henne. Deilig å være helt alene, og bare slappe av og ikke gjøre noenting.
Så i dag tenkte jeg å surfe rundt i fine blogger, legge igjen noen hyggelige kommentarer, og kanskje snappe opp et godt tips eller to på interiørfronten.

Fra torsdag til lørdag, så hadde vi besøk av tantebarnet mitt, Dennis. Det er den yngste til søsteren min. Han er 7 år, ett år yngre enn Angelica. Begge to er fryktelig glade i oppmerksomhet, og det å kle seg ut er det beste av alt. Vi lo nesten så tårene trillet her, da de kom ned for å vise frem det ene flotte antrekket etter det andre, litt fashionaktig, med posering og det hele.
Jeg må bare dele bildene med dere her:


 
Jeg må si at jeg synes kombinasjonen av boafjær og juleantrekk i rød velour er meget heldig, for ikke å snakke om lyseblå ballkjole på Dennis ;-)

Jeg ønsker alle en fin søndag videre.

1 kommentarer:

Linn sa...

SV: Hei
Koselig blogg.
Ja, det er noe eget ved loppemarked, jeg bare elsker gamle møbler og nikk-nakk..problemet er plassen :)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten