fredag 9. oktober 2009

Ukens styggeste interiørfunn nr.1

Jeg må innrømme at jeg surfer rimelig mye, og da spesielt etter ting og ideer til huset. Jeg finner utrolig mye fint, men gud bedre så mye heslig også! Faktisk så mye, at jeg har bestemt meg for å legge ut èn stygg interiørting hver fredag. Kanskje det bøter på handletrangen min også ved å se så mye stygge ting?


Denne fredagen dreier det seg om et særdeles vakkert toalettsete.
I polstret gull med bling-bling.
Hvis noen lurer så fåes dette også i sølv. Jeg valgte gull, for det var bare lekkert!
Jeg håper ingen som leser har dette selv, siden jeg gjør narr av det nå :-)

Det er lenge siden jeg har sett noe så stygt i allefall!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten