tirsdag 27. oktober 2009

Håndlagede såper

Ojojoj så morsomt å lage håndlagede såper!

Første gangen jeg lager såper, og nå står de så "fint" i formene. Jeg skriver "fint" med apostrofer, for jeg må jo innrømme at det ble litt luftbobler og litt bulker ja :-)
Men jeg skulle bare ønske at jeg hadde kjøpt mer, for jeg vil fortsette med flere!



Såpene skal forhåpentligvis bli litt i "shabby chic"- stil, så de blir nok fine når jeg får pyntet dem.
Jeg må få opp farta og bli litt mer proff, for jeg tenkte at dette kunne være fint å gi bort som en liten ekstrapresang til jul.
Gøy er det iallefall. Jeg håper at jeg tør å vise de frem når de er ferdige :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten